21 aprilie 2010

Milionul meu . De euro !

Stateam ieri si ma gandeam ce as face daca m-ar bate norocul cu 1 milion de euro :) Pai ca sa vezi, in loc sa-mi impart banutii pe bunul meu trai, ma gandeam la persoanele dragi mie, persoane la care tin foarte mult si am inceput : pai lu' mama i-as lua asta si lu X i-as lua un apartament si lu Y i-as lua masina ! Si pe Z l-as ajuta cu banii cat are nevoie ....
Si m-am ragzandit brusc,nu mai vreau sa castig, am patit ca in bancul cu iepurasul si tigaia. Il stii ? Daca nu-l stii, iata :

Iepurasul intr-o zi: mama ce foame mi-e! Ce as manca niste clatite. Ia sa vad daca am cu ce face. Se duce acasa, cauta si vede ca are ingrediente doar pentru 20 de clatite. Bine, dar nu are tigaie sa le faca. Se gandeste el si-si aduce aminte ca are ursul o tigaie de clatite.

Bun. Ia sa merg eu la urs sa-i cer tigaia.
Dar daca imi cere 5 clatite? Ei, nu are nimic, ii dau ca eu sunt mic si ma multumesc cu 15.
Dar daca imi cere 10? Hmmm, ii dau si atatea ca si-asa eu nu pot manca 10.
Dar daca imi cere 20?
Se duce iepurasul la usa ursului: cioc cioc.
-Ce vrei mai iepurasule?
-Mai ursule ai o tigaie?
-Am mai iepurasule.
-Mai, du-te dracului mai ursule cu tigaia ta cu tot, ca nu iti dau nicio clatita.

De fapt vreau sa castig da' sa-mi ramana si mie rest..

P.S Adevaru-i ca da altruismul afara din mine :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu