4 ianuarie 2011

Azi ma laud cu slabiciunile mele, dragul meu prieten ...

Nimeni n-a reusit vreodata sa ma opreasca din drumul meu. Nici macar suferinta, abandonul, umilinta, saracia sau durerea fizica.
Nimeni nu stie de ce sunt in stare iar eu ...... eu vad altfel viata.
Descopar asta in fiecare zi, confruntandu-ma cu limite.Viata se compune din provocari, suferinte, pierderi, lipsuri, drame si asa mai departe; pentru ca nimic nu ne dorim mai tare decat ceea ce ne lipseste, pentru ca nimic nu ne atrage mai tare decat obiectul care ar putea intra in posesia altcuiva, pentru ca natura asa ne-a programat sa functionam, pentru ca ne plac bataliile, pentru ca ne plac victoriile .... traim dureri si bucurii dar, traim viata !
Voi iesi. Ma voi duce in tribunal. In spital, in azil si'ntr-o carciuma ticsita !
Voi avea o revelatie ! Ca eram pe punctul de a-mi rata viata. Mi-am batut joc de ea :)
Pentru ca eu sunt mai mult decat comportamentul meu, pentru ca sunt mai mult decat depresia si suferinta mea!
Pentru ca un iubit ma poate face fericita, o floare, un desen, o melodie, un pahar de vin dar... nimic nu dureaza o viata si nu exista certitudini !
Am nevoie de relatii de calitate cu ceilalti, imi doresc o groaza de prieteni, sa ies in lume, sa dansez ,sa calatoresc, sa petrec, sa zambesc si impart bucurii si tristeti cu cei dragi mie :)
Imi doresc sa iubesc fara titluri de proprietate, nu vreau sa posed si nici sa fiu posedata. Am nevoie de mine toata, intreaga permanent! Merit o schimbare pentru ca am o viata de trait, nu de irosit :) !! 
TU, cu ce te lauzi ?


P.S. Nu exista scuza pentru o viata traita prost ! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu