22 martie 2011

Ce-as vrea sa visez in noaptea asta ...

... mi-e dor de mare.
Cel mai infiorator sentiment pe malul marii ma cuprinde noaptea. Cand lumea se retrage, e liniste peste Costinesti si plaja ... nu vad nimic decat stele pierdute intr-o masa de intuneric; nu aud nimic decat bataia valurilor; e racoare si nisipul rece.
Nu as mai avea curaj sa inot in mare, pe timpul noptii ... Cand eram mai mica, percepeam altfel chestia asta, o vedeam ca pe o nebunie de asta de grup, zapaceala si distractie cand prindeai curaj si te aruncai in apa, te balaceai, eventual dadeai o tura si in larg ...
Acum are alt efect asupra mea. Acum gasesc ca e minunat sa fumezi cate o tigara si sa bei o cafea fierbinte pe mal in timp ce privesti, nu stii unde, si meditezi (asta in conditiile in care esti singur) ori sa palavragesti, sa aberezi filosofii, daca ai companie; sentimentul e unic, cel putin pentru mine :)
Da, si mi-e dor de mare ... Foarte  putin de ceea ce fac in mod obisnuit, vara, in vacanta acolo. Mi-e dor de altceva. Si altceva-ul asta cred ca-l gasesc de 1 mai. Ar mai fi putin pana atunci ...

Gandul meu e deja acolo si asa adorm ...
Noapte buna !

Un comentariu:

  1. Buna sa-ti fie inima. De multa vreme imi doream sa citesc ce scrii, asa odata, fara pasi, in continuitate. Sa incerc astfel a vedea (cat ma duce mintea ) dinamica ta, evolutiile tale. Ca un film nu clisee. Ai fost vreodata la un aerobatic-show?
    Ei bine, esti ca un avion din cele facute pentru inalta acrobatie, care n-are ce cauta decat in mana unui maestru, altfel devine o tigaie. Acum te uimeste cu negarea lui g (9.81), cu aparenta incontrolabilitate si ilogica evolutie, ca imediat sa-ti mangaie ochiul si domoleasca respiratia cu dulceata unei volte de catifea. Nu te mira, iti este vremea lor. A inca ceva intrebari de pus si multe raspunsuri de aflat.
    Ai o evolutie (parerea mea :)) )care poate incepe oriunde si se poate opri oriunde. De aceea nu limite dinafara sa te jaloneze. Doar limitele tale, cele stiute, acceptate (hei! doar temporar)
    Crde-ma, incerc sa apreciez cu maturitate si atata obiectivitate cata stapanesc. Ceea ce faci tu, este raspunsul la "PENTRU A VEDEA DEPARTE, TREBUIE SA URCI, SA URCI." Putin probabil sa nu ma identifici, dar pentru conformitate, Ioan.

    RăspundețiȘtergere