25 martie 2011

Despre mine [ part 3 ]

Hai sa ne mai cunoastem un pic :)
Stii care e cea mai importanta persoana din viata mea? Stii cine mi-e cea mai aproape si cea mai draga ?
EU! Si ma iubesc al naibii de mult :D!
In cele din urma am atins absolutul in ceea ce ma priveste. Stiu ce sunt, ce pot, cat pot si stiu cat merit. Si pentru noptile nedormite, pentru zilele in care ma vedeam dimineata in oglinda , si-mi vedeam ochii rosii, pleoapele umflate, buzele muscate si  uscate, pentru stomacul meu obosit, pentru plamanii mei afumati, pentru multele fire de par cazute pe perna, pentru unghiile mele roase, pentru cearcanele evidente si pentru suuutele de ore pierdute in agonie , am inceput sa construiesc zidul. Pentru ca ma iubesc nu-mi mai permit luxul de a lasa factorii externi sa ma copleseasca. Caut sa aduc in viata mea si sa mentin aici persoanele, lucrurile si experientele care ma stimuleaza, care ma bucura, care-mi lasa un gust dulce, care ma fac sa zambesc, care ma fac fericita, care ma infloresc. Pastrez numai ce e benefic si inlatur orice e negativ. Pastrez numai ce-mi face bine si arunc tot ce ma face sa sufar. De asta am renuntat la lucruri, de asta am abandonat, de asta am fugit, de asta m-am ascuns, de asta am mintit.
Am creat fericire, am starnit invidie, ciuda, panica, am creat dependenta si suferinta. Nu sunt mandra de toate lucrurile pe care le-am facut dar prefer sa-mi fiu prioritate. Sunt egoista ! Stiu ! Dar am si invatat " ca lumea nu se opreste in loc pentru durerea ta ".
Nu sunt datoare decat sa ofer credit celor care se apropie de mine si sa selectez ceea ce las sa intre in viata mea si ceea ce pastrez. Ma iubesc si nu ma mai pierd. Nu sunt decat o persoana obisnuita pentru voi, pentru mine sunt deosebita.
Lumea e un cerc vicios si nu fac decat sa fiu atenta in ce ape ma scald. Caut sa-mi descopar vocatia, caut sa-mi realizez planurile de viitor, caut sa-mi iubesc familia si cele mai apropiate persoane, caut sa iubesc si sa fiu iubita asa cum trebuie si cum merit, sa-mi indeplinesc pe cat posibil dorintele si sa-mi ating idealul. Pentru ca sunt o visatoare cu picioarele bine infipte in pamant si face parte din natura mea sa-mi complic existenta pentru ca dupa aia tot eu sa o reduc la simplu.
O postare cu o asa nuanta strong de egocentrism nu s-a mai vazut :))) Si nu imi pasa, de fapt sunt bucuroasa ca pot sa ma prezint asa, cu sinceritate :)


Sunt Alisu, aici ma-ncep ... s'aici ma termin , incantata !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu