26 martie 2011

Repulsie

Urata mi-e femeia indragostita care se foloseste de tot soiu' de tertipuri d'astea "bleacs" sa atraga atentia barbatului,femeia  care are tot felul de scheme si strategii intrigante.
Daca nu-i raspunzi la telefon pentru ca ai citit undeva ca asa se face, daca iti programezi de cate ori te intalnesti cu el si dupa cate iesiri faceti sex, daca adopti atitudinea de inabordabila si tie iti curg balele langa telefon sau pe la calculator ESTI MOARTA !
O personalitate puternica bate orice strategie ;) Exista in lumea asta si oameni de calitatea proasta si oameni de calitate buna. Si femei si barbati iar barbatii cu integritate , care-si urmeaza visurile, care au suflet bun, care's buni la pat, care traiesc frumos si sanatos ... vor o femeie de calitate si tu, prin cat ai nevoie de mai multe jocuri si planuri cu atat esti mai slaba :)
Am vazut femei puternice ma! Femei care nu aveau nici o strategie si ofereau totul!
Ador femeia care poate avea orice barbat si primeste constant avansuri, propuneri, complimente si ea iubeste un singur barbat ! Asta e modelul meu de tipa in viata ! Astea sunt loialitatea si respectul.
Atentie !!! Sunt barbati care nu apreciaza asta si pot pleca de langa tine .... dar cand se lovesc de lumea (femeilor) mare si rea , va realiza pierderea , te va admira si te va pretui.
Caci prin ipocrizie si manevre il poti seduce dar se va prinde dupa ce ii trec fluturasii si ai pus-o ! :))
Asa ca , fata draga, dezvolta-ti personalitatea si lasa draq figurile pe care le ai in cap !
Bineinteles, urmeaza sa-mi justific postarea ?
NU! Pentru ca e blogul meu, " blog de exprimare libera"  iar ideile si inspiratia mea rezulta din experientele mele. Atat pot sa zic, ca am fumat fazele de mai sus si crede-ma, am dreptate :)
Am invatat multe de-a lungul relatiilor mele serioase sau nu ... de la durere si lacrimi pana la exaltare, de la dependenta afectiva pana la respingere, resentimente, bla bla. Fiecare a avut un rol special in evolutia mea si mi-a oferit experienta, maturitate, curaj si dorinta de mai mult.
Cam atat am avut de spus legat de subiectul asta. Poate oi mai avea cate ceva, vin cu completari pe parcurs :)

P.S. E incredibil cum orgoliul intre indivizi poate distruge frumosul dintre ei :)

3 comentarii:

  1. "Caci prin ipocrizie si manevre il poti seduce dar se va prinde dupa ce ii trec fluturasii si ai pus-o ! :))"
    Pfff comedie tragica:)) din partea amandorura. Un barbat trebuie sa aiba ochi pt a cuceri o Femeie si Femeia sa aiba ochi pt a fi cucerita de acel barbat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca o pun si pe prietena mea sa citeasca blogul asta =)) rare fetele care sa gandeasca cum faci tu.parca ai avea 28-30 de ani, esti matura sifoarte draguta :) am vazut statusul single pe facebook, esti singura cum asa? frumoasa desteapta si open mind/de fapt observ ca ai si niste reguli bine stabilite in privinta relatiilor,ca astepti performanta. nu uita o treaba: viata e scurta ! :) take care HUG

    RăspundețiȘtergere
  3. aa si cum sa nu fi tu material de relatie serioasa ? pai tu esti cel mai bun material :)) sa nu te subapreciezi draguta ;)

    RăspundețiȘtergere