21 mai 2011

A fost o data ca niciodata ....

In seara asta se da in petec copilul.
Copilul din mine.
Visatoarea, romantica, sensibila, indragostita si toate cele, din mine.
In noaptea asta imi amintesc de cele mai frumoase povesti de dragoste din basme, din filme, din carti.
In noaptea asta imaginatia-mi smulge zambete subtile pe coltul buzelor si gandurile-mi sunt imprastiate pe meleaguri de mult apuse...
In noaptea asta vreau sa fiu orice in afara de o simpla tipa, de 22 de ani, a secolului 21.
In noaptea asta vreau o bagheta. O rochie. O trasura. Un vizitiu. Un bal. Un print :-)


Anonimul meu ar zice acum: " Oook Alisu, furi curent!"

Unde sa mai pun ca pe fundal, in timp ce-mi scriu basmul, e Jennifer Rush cu The power of love ...
Unde sa mai pun ca ma incearca si niste fluturi in stomac.


Intr'adevar, azi am avut o zi foarte ciudata si cred ca e cazul sa dorm, sa ma odihnesc, sa uit de printi si printese si happy-end-uri.
Dimineata sa va trezi femeia. Femeia puternica si pregatita sa infrunte realitatea indiferent ca e sau nu pe placul ei.
Inchidem cutiuta cu prostioare, punem capacelul si o dosim p'undeva...

Noapte buna...

Un comentariu: