11 mai 2011

Luiza scrie

Luiza, 23 ani

1. de ce iti este cel mai dor din copilarie?
-De momentele in care aveam o familie completa
2. cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ?
-Cand am luat premiul intai in cls I-VIII
3. pe cine ai dezamagit cel mai tare ?
-Pe mine insami
4. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?
-Cel mai frumos vis a fost sa-i am pe cei dragi langa mine
5. la ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-I cunosti personal ?
-Probabil ca sunt buna la dat sfaturi si la a spune muuuulte "prostioare" amuzante.
6. ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?
-Faptul ca sunt delasatoare, si...etc...eu cred ca sunt multe aspecte aici.
7. care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?
-pfiuuu....ce intrebare...in pricipiu as face orice, excluzand incalcarea celor Zece Porunci.
8. care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ?
Bunatatea cred.... 
9. care e cel mai prost om pe care-l cunosti ?
-Dihorul si Strachina ...etc...se stie:))
10. care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ?
-Sirena de la ambulanta
11. la ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ?
-Cand am luat Prima Sfanta Impartasanie  si cand am botezat
12. care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea..)?
-O masina de aia scumpa cu muuuulte zerouri, si muuuulti cai putere:D:D:D:D
13. in fatza cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ?
-In fata preotului
14. cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ?
- Cand a trebuit sa-i recunosc mamei motivul pt care am venit in Londra... 
15. ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ?
-Perioada liceului, cand am facut tare multe tampenii
16. care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ?
-"Nu mi-am dat seama" cand era evident ca nu aveam cum sa nu-mi dau seama
17. ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?
-Nu pot sa iert daca sunt inselata.....chiar daca pare ca am facut-o.
18. care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?
-Obiectele pt operat...faceam bisectii pe broaste:D:D:D:D
19. pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire  ?
-Pe prietena mea cea mai buna, surioara mea scumpa.
20. care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?
-Sa nu mai repet aceleasi greseli
21. pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?
- Pe cei dragi 
22. care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?
-Cel mai mult as vrea sa stiu din viata de zi cu zi
23. cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ?
Familia si Alissu
24. in ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ?
- In domeniul sentimental sunt cel mai putin inteleasa....nu ma inteleg eu , apoi ceilalti
25. care e cel mai frumos cuvant din limba ta ?
- "Belea":)):))
26. unde te simti cel mai in siguranta ?
-Oriunde, doar sa ii am pe cei dragi alaturi
27. care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ?
- Big heart surrounded by evils
28. care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ?
-Doar Alissu meu
29. pentru ce te rogi cel mai des ?
-Pentru sanatate si noroc
30. cine te-a influentat cel mai mult pana acum ?
-Nu e o persoana anume, e doar viata in general
31. care a fost primul tau vis implinit ?
-Sa ajung in Londra
32. in ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ?
-Cand am implinit 20 de anisori:D:D:D:D
33. care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut  (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ?
-Hmmmm, nu pot sa zic....:)):))
34. ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
-Calculatorul bineinteles
35. care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ?
-Aaaa  daaa.....Cand mi-a luat fata in maini, si m-a pupacit si mi-a zis ca ma iubeste.....a fost tare frumos, dar a trecut:(
36. cat de departe ai merge pentru persoana pe care o iubesti?
-As merge fara oprire, fara intoarcere, fara regret, plina de curaj si de dragoste, de neoprit as fi...
37. esti implinit (implinita) ?
-Din pacate nu!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu