25 mai 2011

Mr. Anonymous

" Traversez acum si o perioada deosebit de frumoasa. Frumosul asta consta intr-un soi de implinire sufleteasca, daca pot sa o numesc asa :-) O implinire sufleteasca definita de momentele si experientele ce-mi sunt date sa le traiesc. "
Dupa 5 luni, acasa inseamna si someone special
Nu stiu ce riscuri imi asum postand asta insa trebuie cumva impartasita, dar o voi face intr-un mod discret si elegant :-)

Ma bucur zilnic de prezenta fizica si morala a celui care a devenit, in tot timpul asta, the one.
Prezenta ce-mi face bine. Mult bine. Prezenta ce ma incarca pozitiv si-mi transmite energii benefice, menite sa ma faca sa ma simt completa, echilibrata, naturala, admirata, dorita, pretuita, respectata.

Cum imi place mie sa-l numesc, timpul nostru petrecut impreuna este un timp de calitate; sunt orele trecute pe langa noi, la finalul carora ai sentimentul ca ai mai facut ceva frumos, ai mai invatat ceva nou si interesant, ai ras si te-ai amuzat copios, te-ai relaxat si apoi iti doresti sa se repete :-)

Ar fi foarte multe de relatat, foarte multe detalii interesante pentru voi de aflat, ar fi si un nume ... dar ma opresc aici.
Postarea asta nu e o trecere de la Single la In a relationship, nu e o oficializare, nu e o declaratie de dragoste.
E pur si simplu ceea ce simt si ceea ce se poate exprima in varianta cea mai simpla si spicuita ... facuta din cuvinte :-)

5 comentarii:

  1. Bonsoir!
    Alice, din start vreau sa-ti zic ca asezi-"cosmetizezi" foarte bine literele-cuvintele in pagina, e clar ca esti implicata emotional, jos palaria in privinta. Accesez de o perioada pagina de "face" a surorii mele si mai arunc cate un ochi pe la tine si astfel am dat de blog, recunosc ca mi-a atras atentia "povestea" si mi-ai "rapit" cateva minute, dar sa revin la esenta mesajului. Persoanei care iti va "fura" inima i-as transmite un singur lucru, si ar suna astfel :
    " Sa nu o faci niciodata sa planga, pentru ca Dumnezeu ii numara lacrimile" !
    Bye!

    RăspundețiȘtergere
  2. bye the way, am uitat sa subliniez un lucru dulce -dulce-acrisor, ceea ce nu e un lucru mic printre atat de "multi" caini vagabonzi pe str, esti Stelista ! " Ma inclin" !
    sper sa ne mai "auzim", si de ce nu sa ne cunoastem.
    bye-bye!

    RăspundețiȘtergere