11 mai 2011

Stefan scrie

Stefan, 27 ani


1. de ce iti este cel mai dor din copilarie?
De inocenta copilariei
2. cand ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mandri de tine ?
Pff probabil undeva prin liceu
3. pe cine ai dezamagit cel mai tare ?
Pe mama
4. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum ?
Mi am dorit sa devin medic
5. la ce esti cel mai bun , ce stii sa faci mai bine decat toti oamenii pe care-I cunosti personal ?
Stiu sa ascult, stiu sa rabd..
6. ce crezi ca e cel mai enervant la tine, in ochii celor dragi ?
Vorbeste uneori gura fara mine :))
7. care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani ?
:))nu as face lucruri groaznice pt bani, poate pt o cauza nobila, cauza ce necesita bani, as fura :))
8. care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai ?
Educatia
9. care e cel mai prost om pe care-l cunosti ?Sunt mai multi, am renuntat la a mai avea vreo tangenta cu ei
10. care e sunetul care te enerveaza cel mai tare ?
Sunetul oamenilor care fac crize de isterie
11. la ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat (emotionata) ? 
Cand i am zis unei fete ca o iubesc :d , undeva prin clasa 12 a
12. care ar fi singurul lucru pe care ti-ar placea sa-l furi (fiind singura sansa de a-l avea..)?
Linistea unui yoghin
13. in fatza cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat
Cand imi apar fluturi in stomac, pff ce greu e la inceput, ador melodia celor de la taxi
14. cand ti-a fost cel mai greu sa spui adevarul ?
Cand am tradat
15. ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta ?
Sa ‘Fluier’ mai eficient
16. care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata ?
Nu mi am dat seama :))
17. ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?
Tradarea
18. care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?
nu aveam o jucarie preferata
19. pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire  ?
Familie
20. care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat ?
Da la medicina’
21. pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?
Familia, persoana iubita
22. care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?
filosofie
23. cine-ti lipseste cel mai tare in acest moment ?
tata
24. in ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles ?
Sunt considerat a fi prea tolerant
25. care e cel mai frumos cuvant din limba ta ?
Spiritualitate
26. unde te simti cel mai in siguranta ?
Ma simt cel mai bine la Iasi, cel mai in siguranta ma simt atunci cand privesc catre mine, cand reusesc sa mi analizez framantarile sufletesti, cand ajung sa elimin anumite cauze ce au avut, pot avea efecte negative, cand imi inteleg karma ; departe de materialismul inconjurator
27. care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata ?
Ca am suflet bun
28. care e persoana care te face sa razi, sa te simti relaxat ?
Un bun amic de al meu
29. pentru ce te rogi cel mai des ?
Pentru cei dragi
30. cine te-a influentat cel mai mult pana acum ?
Mama, tata
31. care a fost primul tau vis implinit ?
Sa calatoresc, numai ca s a dovedit a fi un vis pustiu
32. in ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult ?
Dupa ce am terminat facultatea, parca mi s au taiat aripile
33. care a fost cel mai indraznet lucru pe care l-ai facut  (sau l-ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine ?
Un tur al europei
34. ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
Comunicarea online care este cum este :)
35. care a fost cel mai romantic moment din viata ta ? Iar daca n-a fost, cum ar arata el ?
Au fost cateva, din pacate copilaresti.  Mi as dori ca atunci cand voi intalni acea femeie, acea jumatate, sa o privesc in ochi…timpul sa se opreasca, sa ne formam propriul nostru timp, sa ne construim proprile aripi
36. cat de departe ai merge pentru persoana pe care o iubesti?
Pana la capat
37. esti implinit (implinita) ?
Nu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu