1 iunie 2011

Aici, copil

Hey!! Seara buna! :-)
La final de 1 Iunie tin sa urez La multi ani copiilor, oamenilor mari cu suflete de copii si celor care inca se mai bucura de lucruri marunte dar frumoase.

Nu am mai scris de ceva timp si lucrul asta imi confirma, a mia oara, ca in momentele mele bune si in perioadele din viata care-mi sunt prielnice inspiratia mea cam lasa de dorit. Si ma cam sperie treaba asta.
Ideea este urmatoarea: sunt egoista. De ce as impartasi lucrurile pe care vreau sa le tin numai pentru mine? De ce m-as lauda nu stiu cu ce si nu stiu cum, de ce m-as apuca sa urlu sus si tare "Uaaa ce bine imi merge!".
Neeah, cum am mai zis, nu pot si nu vreau sa scriu despre absolut orice ma priveste :-)
Daca anonimul ramane anonim, daca viata mea are partile ei intime, daca sufletul meu acum nu mai e un strigat de tristete ... atunci am dreptul si merit sa ma bucur discret de zilele mele frumoase.
Nu schimb tema blogului, asa cum si titlul lui prezinta din start ideea principala, imi mentin conceptul: micut jurnal electronic :-) dar cu putine detalii.

Iar acum, pe scurt, vreau sa spun ca azi m-am bucurat ca un copil de 1 Iunie, intre copii, mamici si invatatoare, creta colorata, muzica si spectacole....
Azi am tinut sa ma plimb in parc sa fiu martora zilei lor, pentru a-mi retrai momentele grozave din copilarie :X
Superb!

Si atat pe seara asta, pupici!! Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu