14 septembrie 2011

Dear Diary ...

Hello there!!!

Vreau sa scriu pentru cei mai draguti oameni pe care i-am cunoscut in week-end.ul trecut!
In frumoasa dupamiaza de joi, al meu iubit Razvan si-a luat fetita de manuta, Gunzilluta cu cealalta mana (pe volan), si-a asezat comod pe bancheta din spate buna-prietena, Simona, a umplut portbagajul de genti si gentute [:-))) :D] si-a luat drumul E85-ului.
[...]
Cele doua zile grozave in Bucuresti, in compania a doi oameni foarte, foarte draguti Raluca si Adi si revederea cu buna mea prietena Ioana, urmate de alte doua zile in Ploiesti la nunta Claudiei, unde am cunoscut cu placere cativa din fostii colegi de scoala ai lui Razvan si o iesire la cafea, scurta dar draguta foc cu Stefan si Mada - au facut din aceste 4zile o mini-vacanta superba in care ne-am simtit amandoi exceptional.
La intoarcere, am urmat un traseu din inima muntilor (ales de micul meu arogant, desigur!), cu o panorama si o priveliste numai bune de surprins la inceput de toamna - iar ca la final, ciorbita de burta care trebuia servita la o pensiune draguta de p'acolo,s-a transformat intr-o pizza gustoasa si calda, completata de un ceai fierbinte, pregatite de catre mama lui Razvan, la sosirea noastra acasa :-).

Asadar, m-am bucurat sa cunosc acesti oameni care ne-au oferit caldura, zambete si ne-au primit peste tot cu bratele deschise (la propriu!)
Ii salut cu drag!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu