24 septembrie 2016

Divort in #hashtaguri

Au trecut nouă luni de când am divorţat. Nouă luni în care au încăput,  parcă, 10 ani. Am citit o grămadă de articole, am auzit 100 de păreri, am ascultat 700 de sfaturi. Scrise, zise, date de oameni care habar nu aveau ce înseamnă un divorţ. Cică „divorţul este a două traumă psihică umană, după moartea cuiva drag”. Really??! Totul este atât cât vrei tu să fie! Nici mai traumatizant, nici mai puţin traumatizant! După opinia mea, e ca şi boala, se manifestă particular la fiecare individ în parte. Unii devin alcoolici, alţii dependenţi, alţii deprimaţi, însă alţii devin milionari, fericiţi, împliniţi! Eu zic aşa: Hashtagul #divort trage după el un lanţ de baby*hashtag-uri.
Şi din experienţă reală, trăită pe propria piele, proaspătă şi de curând (sper că s-a înţeles că nu fac copy-paşte la vreun articol „cum să treci peste divorţ”), uite ce se întâmplă:
#luptacutineinsati – aici pierzi sau câştigi.
Pierzi dacă te minţi şi fugi de #demonii tăi şi toate maimuţele din creier care vor să te păcălească zicând că #totuleok.
Pierzi dacă alegi zona de confort şi frica de #guralumii.
Pierzi dacă îţi calci singură în picioare #sufletul.
Te pierzi pe tine, te trădezi şi e cea mai dureroasă pierdere suferită vreodată! Nu vei mai avea cum să te iubeşti, cum să te respecţi şi cum să vrei mai mult de la viaţă dacă te minţi şi dacă te trădezi PE TINE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu